darkjedi2 Posted October 14, 2008 Share Posted October 14, 2008 hoe krijg in in onze lieve heers naam hihihi de mb5 tool in mijn bf2142 sever geintregeerd ik ben er nu al een paar dagen mee bezig maar het wil niet lukken dan nog waar kan ik de screen shots vinden en er is gisteren iemand geband maar ik zie het niet via accountmanager waarom niet mvgr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uthog Posted October 14, 2008 Share Posted October 14, 2008 Als announce new bans aangevinkt staat laat je server ingame alle nieuwe bans zien. hoe je ze geintergreerd zijn kan ik niet vertellen, schaap kan dat wsl wel of een SGA. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
darkjedi2 Posted October 15, 2008 Author Share Posted October 15, 2008 ohw oke nou die staat aan maaar andaag ook weer een game hacker gebannen via pbbans maar die was ook niet te zien en ik had in mijn server management 2x mijn eigen serverstaan dus wat doe ik ik delete er 1 en nu oet ik wachten op en aprovol is dat normaal ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uthog Posted October 18, 2008 Share Posted October 18, 2008 Ja dat is normaal, en er is geen staff member meer Schaap heeft aangekondigd dat hij afwezig is dus alles moet in het andere engelse forum gepost worden. In mijn server(s) wordeng emiddel wel 50 mensen verbannen, echter worden deze allemaal in andere servers gepakt als je anounce bans uitvinkt dan zal je zien dat dat niet meer gebeurd en zal je zien zodra er 1tje word verbannen in je server die onder jouw team account komt te staan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts