Jump to content

banned op me eige server?


mrrasta

Recommended Posts

hoi

ik ben eigenaar van *UR* clan .

de situatie is als volgd: ik heb een aantal dagen geen enemy territory gespeeld en wilde dus ff een kijkje neme op me eige server.

ik kreeg gelijk een bericht: je bent gebanned door serveradmin.

ik ben achter mijn vrouw haar pc gaan sitte en ben alsnog op me server gegaan,en tot me stomme verbasing stond er in console:

warning: pb_sv_cvar hab_wallhack IN 0

warning: pb_sv_cvar coke_aimkey IN 0

ik ben gaan soeken in mijn etconfig maar er staat helemaal niks over in?

vervolgens heb ik hele spel erafgegooid en opnieuw geinstalled en ben weer op me server gegaan.

er waren geen warnings meer: 0 cvar violations gaf console aan .

ik heb daarna de pb setup update gedaan omdat dat werd aangegeven na een kick.

vervolgens krijg ik weer de selfde warnings betreft : hab_wallhack IN 0 en coke_aimkey IN 0

vervolgens kijk ik weer in mijn etconfig en vind er helemaal niks over.

op andere servers krijg ik die warnings ook niet behalve op me eige.

ff ter info: ik ben vet Anti cheat ,daarom heb ik pb ook aan omdat ik hekel aan cheaters heb en nu uit het niets krijg ik meldingen waar ik geen snars van snap.

ik kom ook net tot de ondekking dat onse *UR* server niet in de streaminglijst staat?

ik heb ff een bestandje met me default etconfig toegevoegd sodat jullie kunne sien hoe die eruit siet

etconfig.cfg

Link to comment
Share on other sites

hoi

ik ben eigenaar van *UR* clan .

de situatie is als volgd: ik heb een aantal dagen geen enemy territory gespeeld en wilde dus ff een kijkje neme op me eige server.

ik kreeg gelijk een bericht: je bent gebanned door serveradmin.

ik ben achter mijn vrouw haar pc gaan sitte en ben alsnog op me server gegaan,en tot me stomme verbasing stond er in console:

warning: pb_sv_cvar hab_wallhack IN 0

warning: pb_sv_cvar coke_aimkey IN 0

ik ben gaan soeken in mijn etconfig maar er staat helemaal niks over in?

vervolgens heb ik hele spel erafgegooid en opnieuw geinstalled en ben weer op me server gegaan.

er waren geen warnings meer: 0 cvar violations gaf console aan .

ik heb daarna de pb setup update gedaan omdat dat werd aangegeven na een kick.

vervolgens krijg ik weer de selfde warnings betreft : hab_wallhack IN 0 en coke_aimkey IN 0

vervolgens kijk ik weer in mijn etconfig en vind er helemaal niks over.

op andere servers krijg ik die warnings ook niet behalve op me eige.

ff ter info: ik ben vet Anti cheat ,daarom heb ik pb ook aan omdat ik hekel aan cheaters heb en nu uit het niets krijg ik meldingen waar ik geen snars van snap.

ik kom ook net tot de ondekking dat onse *UR* server niet in de streaminglijst staat?

ik heb ff een bestandje met me default etconfig toegevoegd sodat jullie kunne sien hoe die eruit siet

 

*edited for privacy*

*staff has the information*

 

dese gast heeft sichself een level 5 gegeve volgens mijn adminlog op 2 mei 02:58am .

ik en andere admin hadden beide ban op me server dus het gaat hier waarschijnlijk om een hacker die er ook voor sorgd dat er geen mens meer op me server komt i.v.m de kicks voor hab_wallhack en aimkey en bobpitch 0

ik heb de host van server hier ook over ingelicht ,ik heb meer info vanuit me adminlog dus als jullie die willen hebben laat me graag ff wete .

groetjes van mrrasta.

Link to comment
Share on other sites

*edited for privacy*

*staff has the information*

 

dese gast heeft sichself een level 5 gegeve volgens mijn adminlog op 2 mei 02:58am .

ik en andere admin hadden beide ban op me server dus het gaat hier waarschijnlijk om een hacker die er ook voor sorgd dat er geen mens meer op me server komt i.v.m de kicks voor hab_wallhack en aimkey en bobpitch 0

ik heb de host van server hier ook over ingelicht ,ik heb meer info vanuit me adminlog dus als jullie die willen hebben laat me graag ff wete .

groetjes van mrrasta.

 

Ik heb zelf geen ervaring met Enemy Territory, maar heb je misschien wat meer info in je PB logs staan?

Misschien dat je kan kijken met welk IP de desbetreffende speler joined en vervolgens deze bannen via PB.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.