zigoo Posted June 22, 2013 Share Posted June 22, 2013 (edited) Bonjour j'aimerais que l'on me réactive mon compte afin de pouvoir streamer des serveur. Account ID: 8146 Name: MSI-Team Tag: MSI Website: http://msi-team.fr/ Error Code: Account Inactive Cordialement : zigoo Edited June 22, 2013 by zigoo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HSMagnet Posted June 23, 2013 Share Posted June 23, 2013 team is now active and you are clear to add servers please be aware the hub will automatically deactivate any team that has not streamed in seven days Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zigoo Posted June 23, 2013 Author Share Posted June 23, 2013 Merci, Pour la réactivation de mon compte un de mes serveur et en attente de validation de stream. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zigoo Posted June 24, 2013 Author Share Posted June 24, 2013 stream server 1 ok en attentes pour le 2eme Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts