Hobbit75 Posted July 18, 2007 Share Posted July 18, 2007 We hebben een gameserver voor bf2 bij i3d Bij i3d heb ik toegang tot de pbscreenshots, is het dan verstandig om gaan te streamen naar pbbans? verlies ik dan niet de toegang via het controlepanel van i3d? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
5chaap2k Posted July 18, 2007 Share Posted July 18, 2007 Nee hoor we doen helemaal niets met jouw server :) streamen wil alleen zeggen dat je punkbuster naast naar zn eigen logfiles ook naar onze hub logt. Hierdoor kunnen punkbuster cheatbans op jouw server binnen 3 seconden op alle andere streaming servers worden verspreid. Het is welzeker verstandig om te streamen. want als je nu een cheater tegenkomt op de screenshots kun je niet veel meer doen als die persoon op jouw server bannen. Als je streamt naar PBBans krijg je een teamaccount en kun je ervoor zorgen dat die cheaters op de algemene PBBans MBi (Master Ban Index) belanden en die persoon dus meteen op alle streaming servers niet meer kan spelen. Je kunt de handleiding voor bf2cc gebruiken, kijk wel even goed naar de plaatjes want een hoop mensen gaan de fout in met het op enter drukken na een commando :) een voorbeeldje van een ban by screenshot (PBSS) voor BF2: http://www.pbbans.com/mbi.php?action=5&ban_id=30819 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Parabellum Posted November 5, 2007 Share Posted November 5, 2007 Het is welzeker verstandig om te streamen. want als je nu een cheater tegenkomt op de screenshots kun je niet veel meer doen als die persoon op jouw server bannen. Als je streamt naar PBBans krijg je een teamaccount en kun je ervoor zorgen dat die cheaters op de algemene PBBans MBi (Master Ban Index) belanden en die persoon dus meteen op alle streaming servers niet meer kan spelen. dat wil niet zeggen dat zodat wij iemand (lokaal) bannen dat hij permanent gebanned is op alle pbbans streaming servers? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
i3d Posted November 5, 2007 Share Posted November 5, 2007 (edited) We hebben een gameserver voor bf2 bij i3d Bij i3d heb ik toegang tot de pbscreenshots, is het dan verstandig om gaan te streamen naar pbbans? verlies ik dan niet de toegang via het controlepanel van i3d? Je kan de screenshots altijd via het control panel bekijken, deze worden namelijk niet aangepast door pbbans of andere streaming mogelijkheden. Edited November 5, 2007 by i3d Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts