Jump to content

opzetten van de Hub


Hobbit75

Recommended Posts

We hebben een gameserver voor bf2 bij i3d

 

Bij i3d heb ik toegang tot de pbscreenshots, is het dan verstandig om gaan te streamen naar pbbans?

verlies ik dan niet de toegang via het controlepanel van i3d?

Link to comment
Share on other sites

Nee hoor we doen helemaal niets met jouw server :) streamen wil alleen zeggen dat je punkbuster naast naar zn eigen logfiles ook naar onze hub logt. Hierdoor kunnen punkbuster cheatbans op jouw server binnen 3 seconden op alle andere streaming servers worden verspreid.

 

Het is welzeker verstandig om te streamen. want als je nu een cheater tegenkomt op de screenshots kun je niet veel meer doen als die persoon op jouw server bannen. Als je streamt naar PBBans krijg je een teamaccount en kun je ervoor zorgen dat die cheaters op de algemene PBBans MBi (Master Ban Index) belanden en die persoon dus meteen op alle streaming servers niet meer kan spelen.

 

Je kunt de handleiding voor bf2cc gebruiken, kijk wel even goed naar de plaatjes want een hoop mensen gaan de fout in met het op enter drukken na een commando :)

 

een voorbeeldje van een ban by screenshot (PBSS) voor BF2:

http://www.pbbans.com/mbi.php?action=5&ban_id=30819

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Het is welzeker verstandig om te streamen. want als je nu een cheater tegenkomt op de screenshots kun je niet veel meer doen als die persoon op jouw server bannen. Als je streamt naar PBBans krijg je een teamaccount en kun je ervoor zorgen dat die cheaters op de algemene PBBans MBi (Master Ban Index) belanden en die persoon dus meteen op alle streaming servers niet meer kan spelen.

dat wil niet zeggen dat zodat wij iemand (lokaal) bannen dat hij permanent gebanned is op alle pbbans streaming servers?

Link to comment
Share on other sites

We hebben een gameserver voor bf2 bij i3d

 

Bij i3d heb ik toegang tot de pbscreenshots, is het dan verstandig om gaan te streamen naar pbbans?

verlies ik dan niet de toegang via het controlepanel van i3d?

Je kan de screenshots altijd via het control panel bekijken, deze worden namelijk niet aangepast door pbbans of andere streaming mogelijkheden.

Edited by i3d
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.