Jump to content

screenshoot bloker


vibe

Recommended Posts

jai une question sa fait 3 jour jai envoyer des scrennshot de bloker esque ses un cheat ou pas car jai pas u de reponse ou de ban a ce sujet

 

Posted Image

Edited by vibe
Link to comment
Share on other sites

You should put a question mark behind the topic title, as a matter of fact there is zero (0, nix, nada, niente) proof for a SSB (even tho several ppl try to install a customary law by reapeating their plain assumption "a pbss blocker" endlessly), thus no, a single ss won't lead to ban anyway. On a sidenote now the first time we have a slight chance to get some true information in these cases, if you ask me personally, my money is on: its another "game feature" (EA games ... challange everything) errm, bug. But we'll see, some day soon we might know, for the time beeing required for a MBi addition are 3 pbss from 2 different maps.

Link to comment
Share on other sites

ok je viens de voir la petite erreur sur ma banniere sa ses un manque d'attention de ma part lollll

 

 

pour ce qui est des screenshot depuis 2 ou trois semaine on a en plein de joueurs qui on ses meme screenshot soit dans bf2 ou bf2142 et on est pas les seule server qui on sa

 

le screenshot que jai mi ici ses juste un exemple pour savoir si ses un nouveau cheat si sa prend 3 screenshot on vas les prendres pour les analyse

 

on doit pas etre les seule a faire la demande d'analyse de ses screenshot depuis 2 ou 3 semaine ????

 

 

 

merci a toi

 

admin (vibe)quebec-1

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.