Jump to content

PB noob


Morphius

Recommended Posts

Hey hallo allemaal,

 

Net een paar maanden een clannetje begonnen...en dus nog erg nieuw met PB beheren.

Het volgende ;

 

Member van mij is op 6 december vorig jaar iemand gepakt met multi hack ( hij zat overigens nog niet bij ons).

Vandaag servers streaming gemaakt en wat denk je....hij is gekicked van de server met....multi hack.

 

Ik vraag mij alleen het volgende af : is hij gekicked omdat hij NU een multi hack erin heb staan, of komt het omdat mijn pbdata is ge-update ?

 

Kan iemand mij dit vertellen ?

 

THX

Link to comment
Share on other sites

dat kun je met de MPI tool zelf uitzoeken natuurlijk ;)

 

als streaming admin heb je daar toegang toe :)

Ik zelf kan natuurlijk niets vinden aangezien je me totaal geen info geeft ;) (PBguid, ip, alias, game?)

 

zie: http://www.pbbans.com/mpi daar kun je zelf je onderzoek beginnen

 

PBBans doet in ieder geval niet aan temp bans ;)

 

En ik zou ook een beetje oppassen met cheaters in je clan.. zodra er ook maar iets gebeurd waardoor hij met jou of een andere SGA onder je account gelinkt word ben je je PBBans account kwijt.

 

Zie ook de Tos (Terms of Service) http://www.pbbans.com/tos.php

Link to comment
Share on other sites

Thx schaap,

 

Eigenlijk was het al duidelijk wat ik moest doen :( , maar omdat we net begonnen zijn....de member er al bij zat voordat ik PBBANS instaleerde...twijfelde ik nog een beetje.

 

Maarja...cheaten = cheaten

 

Bedankt voor je antwoord...en hopelijk niet op naar het volgende probleem ;)

 

Greetz

Morphius

Link to comment
Share on other sites

oooooo.....ja.....pfffffff

 

dit stond in mijn pbbans.data ( om ff het verhaal compleet te maken)

 

[01.08.2008 18:51:51] 3a12eba95731922ad0c359cf929085b4 "<<aFo.Lacoste>>" "???" VIOLATION (MULTIHACK) #70503

 

Het is hetzelde als geregistreerd staat op 6 december 2007.

Betekend dit dat hij gekicked is op basis van die gegevens...of had hij daadwerkelijk die hack nog op zijn pc staan??

 

En..moet ik deze gegevens nog ergens melden ??

Bij " view my bans " staat namelijk nog niks vermeld

 

THX

 

Link to comment
Share on other sites

als een guid is gebanned blijft die gekicked worden.. al is ie in 2003 gepakt dan nog kan ie met die guid nu niet spelen..

 

PBBans bant permanent niet tijdelijk. dus die kick kan ook voortkomen uit zijn voorgaande convictie

Je weet nu dat je een cheater in je clan hebt en het is aan jou wat je ermee doet..

 

Iemand die 3 jaar geleden een oud vrouwtje beroofde is nu toch ook nog een crimineel?

 

info-link: http://www.pbbans.com/mpi/results.php?srch...amp;safeview=no

Link to comment
Share on other sites

OK ik snap wat je bedoeld...het is ondertussen al goed gekomen en hij is eruit.

 

Ik moet overigens wel zeggen dat het hier erg rustig is op het forum.

Zijn er zo weinig nederlandse clans die ingeschreven staan, of vinden ze het makkelijker in het Engels.

 

Nogmaals thx

Link to comment
Share on other sites

de meeste nederlanders spreken vloeiend engels daar dat er vanaf de basisschool al bij ons ingestampt word. dit gebeurd in duitsland en frankrijk duidelijk niet, vandaar dat het in die forums wat drukker is :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Iemand die 3 jaar geleden een oud vrouwtje beroofde is nu toch ook nog een crimineel?

hier ben ik het niet helemaal mee eens, xD

mensen kunnen veranderen. dit is echt een vooroordeel... :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

de meeste nederlanders spreken vloeiend engels daar dat er vanaf de basisschool al bij ons ingestampt word. dit gebeurd in duitsland en frankrijk duidelijk niet, vandaar dat het in die forums wat drukker is :)

stomme chauvinistische landen :flaminmad:

zoals schaap zegt, is het algemeen engels wat er gesproken wordt en dat is ook wat makkelijker soms om uit te leggen dan nederlands <_<

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Meschien hebben zomigen andere mening dan mij, maar een slechte naam krijgen is altijd makelijker dan een goede naam!! en ik voel niet voor hem mee dat hij niet meer kan spelen.

Meschien leert hij nu dat hij NIET moet hacken in een spel.....

je moet hem eens vragen waarom? als je hackt omdat je niet van mensen kan winnen vind ik het heel erg zwak, btw hacken is zwak snap niet waarom mensen uberhoud willen hacken...

maar wat dat betreft noemen ze mensen all gauw hacker's om eerlijk te zijn!! mij noemen ze iederedag hacker omdat ik gewoon goed ben in het bedienen van zommige spellen, en zoals ik iedereen leer en laat wennen, Speel altijd tegen beteren mensen dan jij zelf, zo word jij ook beter!

Meschien heeft hij zich bedacht?? wilt hij beter worden.. maar dan nog sry bij mij komt hij er niet in!!

Link to comment
Share on other sites

DAt heb ik nu ook..

 

Als je gecheat hebt.. dan ben je ook verantwoordelijk dervoor

en niet zeggen dat je veranderd bent. Misschien ben je dat ook wel wel maar het feit blijft dat je gepakt bent.

 

Ik zou mensen die hier gepakt zijn ook niet toelaten in onze clan.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.